дык про шатуны там нету ничего
Блин, что то мы тему то зас***ли....Нужно переносится куда нить по таким вопросам...Не Х О Р О Ш О
А вы потом просто удалите свои сообщения из это темы.
Про коренные и шатуны из чилтона (про квадрат! кругляш скорее всего так же)
23. Tighten main bearing caps (in three steps) to specification:
24. 1.9L engine: 72 ft. lbs. (98 Nm)
25. 2.0L engine: 70 ft. lbs. (95 Nm)
26. 2.2L diesel: 116-130 ft. lbs. (157-176 Nm)
27. 2.5L engine: 70 ft. lbs. (95 Nm)
28. 2.8L engine: 70 ft. lbs. (95 Nm)
29. 4.3L engine: 80 ft. lbs. (108 Nm)
30. Remove the rubber hoses from the studs. Install the bearing cap (with bearing shell) onto the connecting rod
and the cap nuts. Torque the connecting rod cap nuts to the following:
31. 1.9L engine: 43 ft. lbs. (59 Nm).
32. 2.0L engine: 36 ft. lbs. (49 Nm)
33. 2.2L diesel: 62 ft. lbs. (84 Nm)
34. 2.5L engine: 32 ft. lbs. (43 Nm)
35. 2.8L engine: 39 ft. lbs. (53 Nm)
36. 4.3L engine: 45 ft. lbs. (61 Nm) for vehicles through 1990 or to 20 ft. lbs. (27 Nm), plus a 70 degree
additional turn for 1991-93 vehicles.