Привет и тебе) а что говорит джеки чан? номер ошибки?
Про Джеки Чана не слышал)
А коды ошибок вот-
6 января в сервисе
Р0156
Р0157
Р0160
Р0420
Пару дней после снятия ошибок чек загорелся снова
4 февраля в сервисе
Р0156
Р0157
Р0420
Так же через пару дней чек загорелся
Отправлено с моего iPad используя Tapatalk
Приветствую лаваше-вода
Про ошибки можно тут почитать:
http://www.dtcsearch.com/ или
http://engine-codes.com/Достаточно подробно, чёрным по английски
Походу у тебя вторая лямбда наелась или кат
P0156 - GM
Type Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description
HO2S Circuit Conditions
Location Bank 2 Sensor 2
Cause
No AIR system or EVAP codes set, HO2S-12 indicating closed loop, system voltage over 11 v, AIR system not operating, AIR system test not running, engine runtime over 10 minutes, low fuel not indicated, TWC temperature less than 1472°F, then the PCM detected that the HO2S-22 signal was less than 40 mv
P0157 - GM
Type Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description
HO2S Circuit Low Input Conditions
Location Bank 2 Sensor 2
Cause
DTC P0100, P0102, P0103, P0107, P0108, P0112, P0113, P0117, P0118, P0122, P0123, P0125, P0151, P0200, P0372 and P1351 not set ECT sensor input more than 118°F, AIR and Catalyst Tests not active, throttle angle 3-20%, system in closed loop, A/F ratio at 14.6-14.8, then the PCM detected that the HO2S-22 signal was below 39 mv for 38 seconds
P0420 - GM
Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Catalyst System Low Efficiency Conditions
Location Bank 1
Cause
No PCM codes set, ECT input over 167°F, IAT input over O°F, MAF input 12-32 g/sec, engine speed below 4000 rpm, engine load under 63% and steady for 4 minutes, then engine speed at 1000-3000 rpm and VSS at 30-75 mph and the PCM detected that the catalyst O2 storage capacity was below an acceptable level