Вобщем я решил пойти по самому легкому пути , взял блок управления с одним сенсором , на блоке есть Настройки порогов и режима работы вентиляторов , а на кондее стоит спереди малый вентилятор который врубается от срабатывания кондея
Да я на тот-же Силыч-Борей давно смотрю... Но смущает надёжность и немного цена.
http://silich.ru/bu-evsoХм. Перечитал более внимательно что буржуй пишет по моей ссылке
If you have an 03-04 truck, then you will wire it exactly like this diagram shows. But on a 99-02, the PCM only has pin 42 available to use. The other trigger wire has to be connected to the AC compressor clutch relay wire. That wire is positive, so by me using an OEM harness, I had to add a relay to that wire to change it to a negative in order to trigger the fan relay pack, which is set up to be triggered by negative signals from the PCM. This extra relay is not needed if you use the pre-made harness from Blackbear. Thier harness is already setup to use a positive trigger from the AC wire. Now onto the wiring. First you want to remove your underhood fuse panel cover. Not just the lid, the entire cover. You will have to unbolt the corner fender brace in order to get it up and off. Now lift up the fuse junction block to get access to the underside. You will need to splice into the dark green AC clutch relay wire. This is the wire you need.
Получается что он подключил только "медленную скорость" с 42 ноги ПЦМ, а быструю через реле зацепил за муфту кондея...
Что-то в этом есть.
Но в любом случае у меня команд с ПЦМ на вентиля не было ни на 42 "медленную" ногу, ни на 33 "быструю"